sophiatheboss

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

JAG ÄR SÅ DUKTIG PÅ ATT FUCKA UPP FÖR MIG SJÄLV ALLTSÅ..

Av sophia - 18 juni 2012 19:14

Hejj alla ruuliga människor!
sitter o ba chillar livet på hög nivå, med lite mat (Dock failde jag med maten så det smakar inte så gått;C) o musik..
Innan igår när jag träffade matilda min kompis, så gick vi till busshåll platen o det började regna men ändå lyckades ja glöma min jacka på busshållplatsen...! sen när jag skulle ta bussen hem så började det smö renga.. Had ju ingen jacka då.. Sen när jag väntade blev jag as blöt o mitt smink ran o mitt hår blev o plattat. Sen när bussen äntligen kom så skulle jag sätt mig på ett av sätena, när jag gick ditt trillade jag två gånger och tyyp en assss snygg kille titade på mig och höll på att knäcka sig :( hahahaha. Så smidig är jag...

 
ego pic, ikr.

 
Jag o matilda är så sjuuukt mådig som bara hoppar i vattet även fast det vart sjukt kallt c:




Aja, BYE!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophia - 13 december 2012 23:45


Hej efter som jag typ never ever bloggar längre, för livet kmr i mella -.- nä men hinner tytp aldrig, så om nån random vi ändå följa mej på min blogg kan ni isället följa mig på ig :PSÅ FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM NU JALLLAA!!! :D Instgram namn: SophiaDa...

Av sophia - 27 september 2012 18:59


HEEEJJJJ!! :D IM SORRY THAT I DONT HAR BLOGGAT PÅ TYP HUNDRA ÅR!!MEN DET FINNS SÅ MYCKET ANNAT SKIT SOM MAN MÅSTE TA TAG I JAOO. ojj såg inte att jag hade caps lock men ajaorkar nt ändra tbx xD Idag har jag varit in tha school, sen har jag haft...

Av sophia - 27 augusti 2012 13:02

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ! :Dim sorry att jag inte har blöögggaatt PLZ DONT HURT Me! c: iaf jag har varit på portugal o massa sånt skit! o nu har ju skolan börjat!! :3Har e tre bilder från portugal man ser nt så mke av portugal på dom men åhh orkar nt lägga u...

Av sophia - 29 juli 2012 17:24

så jävla bäst! lyssna på denna extremt duktiga sångaren!!

Av sophia - 24 juli 2012 02:08


HÄÄÄÄÄJ! :DIdag har det varit en underbar dag tillsammas med Julia. VI vart på tylösand!!! Gud var skönnt det vart.     Ojoj, vad stor den ena bilden blev men inte den andra... ;OBye :D   ...

Presentation


Hejhej, dettan är min blogg som ni har kilickat in på. Jag heter sophia.

Hope you like my blog!
Peace & Love.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards